返信ありがとうございました。
ご指摘頂いたとおり、Dailymotionに、メールで問い合わせをしたところ、
以下のような返信がありました。
返信内容と、わたしが実施したことを記入します。(英語がよくわからず、
言われたことをきちんとしているか不安なのですが…。)
If you have a difficulty viewing videos, please check the following:
1) Make sure you’re using the latest version of Flash Player. To update, click the following link
http://www.adobe.com/shockwave/download ... kwaveFlash
⇒これは、アドインから更新の確認をしましたが、全て最新のものでした。
2) Empty your browser cache
Depending on the browser, select the appropriate option in the menu and be sure to empty all the cache items.
⇒履歴とCookie等すべて消去しました。
3) Disable your software add-blocker
You may have an add-on to block ads that is installed on your browser. This may impact the video playback, so you should disable this module. For this, make sure you double-check your browser plugins.
⇒これはアドインしていませんでした。
4) Disable hardware acceleration of video playback
Click the right mouse button in the middle of the video or any flash animation (like here:
http://www.oooooouch.com/ )Click Settings.
In the menu that appears, click the icon on the far leftUncheck "Enable Hardware Acceleration" to disable this feature.Refresh the page.
⇒指定されたページで、右クリックし、設定をクリック後、ディスプレイの「ハードウェアアクセラレーションを有効化」のチェックボックスがオンになっていたものをオフにしてみました。
5) In the flash plugin settings (4), go to "global settings" then click "local storage settings" and ensure that the first box is checked (allow websites to store informations on this computer)
⇒グローバルの設定の画面の、ローカル記憶領域設定で、「このコンピュータへの情報の保存をサイトで許可」をオンにしました。
Best regards
Dailymotion Team
以上を実施してみましたが、変化がありませんでした。
あらためてこの結果をDailymotionに伝えてみようと思います。